Introducere în Digital Marketing – partea a II-a

Descoperă cum vei ajunge prin Digital Marketing mai aproape de publicul tău țintă.

Poftă de ceva creyativ din lumea digitală?

 Avem noi câteva idei pentru tine și afacerea ta. 
Dacă ai ajuns aici și ai ratat articolul Introducere în Digital Marketing Partea I, îți recomandăm să îi dedici câteva minute și să-l citești aici.

Și acum să trecem la lucruri mai concrete.

 

Cum măsori performanța businessului tău? 

Dar a brandului tău?  

 

Companiile care aleg să fie mai întâi prezente în format digital sunt de trei ori mai predispuse să atingă topul obiectivelor de business.

 

Sursa: Adobe

Mai mult, companiile digitalizate sunt preferate de publicul tău țintă. Acesta își dorește să descopere, să vadă cu ce se ocupă afacerea și să înțeleagă ce aduci tu în plus față de competitorii tăi. Totul ține de feeling-ul pe care îl creezi. Ce poți face să-i atragi în povestea businessului tău?

 Dă mai mult din casă.

Creyază o fereastră pentru publicul tău țintă prin care să vadă cum se dezvoltă afacerea ta. Dă-le șansa de a cunoaște oamenii, procesul de fabricare sau secretele serviciilor tale. Dă-le voie să se apropie de tine – fără a-ți pierde profesionalismul. 

 

O cale foarte la îndemână pentru a te apropia de audiența ta este prin canalele Social Media. Acestea sunt platformele (Facebook, Instagram, Linkedin, Pinterest, etc.) prin care îți prezinți produsele/serviciile și păstrezi legătura cu clienții sau potențialii tăi clienți.

 

Social Media este o formă de promovare a businessului tău, însă este foarte important ca acesta să aibă obiective clare și strategii concrete. Acestea se clădesc pe o înțelegere aprofundată a algoritmului și a modului în care aceste canale interacționează cu utilizatorii. Știm, tu ai o grămadă de task-uri și probleme de rezolvat. Când să te mai ocupi și de asta?

 

Lasă-ne pe noi să-ți spunem povestea. Știi deja că nouă ne place să creyăm, da?

 

Iată spre ce vom ținti: generarea de interacțiune pentru a crește vizibilitatea brandului tău.

 Oferă-le valoare prin produsele și serviciile tale

 După ce ți-ai clarificat cum le spui povestea businessului și le-o prezinți, urmează să ajungi la ei.

 Postările organice au un impact redus asupra audienței tale. Vor ști despre afacerea ta doar cei care te urmăresc deja și ți-au dat follow. Restul vor auzi de tine doar prin share-uri, din vorbă în vorbă sau de la oameni cu adevărat interesați de ceea ce faci.

  1. Folosește promovarea prin Ads

Reclamele reprezintă prezentarea serviciilor și a produselor tale cu un scop țintit – engagement, vânzare sau promovare – direct către publicul tău țintă. Acest tip de serviciu se realizează pe baza unui buget de marketing. Acesta îți oferă acces la canalele de social media (Facebook, Instagram și Linkedin) și motorul de căutare Google pentru a adapta campanii, preferințe și conținut, direct la audiența brandului tău.

 

 Odată lansate, campaniile Ads pot fi monitorizate, evaluate în funcție de parametrii care te interesează și modificate în funcție de interacțiunea pe care au avut-o potențialii tăi clienți. Totul ține de experimentare și de algoritmii canalelor de social media care își schimbă în permanență algoritmii de funcționare. Sounds like fun, right?

 

Obiectivul principal Ads: generarea de rezultate rapide și de scurtă durată pentru obiective de business precise

 

Avantajele Ads-urilor: ai transparență în ceea ce privește rezultatele campaniilor tale și poți calcula bugetul pe care vrei să-l dedici promovării businessului tău.

 

 2. Loializează-ți clienții prin Email marketing / Newsletter

Email Marketing este serviciul care îți permite comunicarea noutăților și a ofertelor referitoare la serviciile și produselor către un public țintă interesat de ceea ce oferă businessul tău. E un mod super optim de a le arăta clienților că le apreciezi loialitatea.

 

Pe de altă parte, newsletterul îți permite să-i ții la curent pe cei din audiența ta în ceea ce privește noutățile sau știrile din domeniul tău de activitate. 

Avantajul major al acestui serviciu este că tu deții controlul comunicării cu audiența ta, spre deosebire de alte mijloace de promovare, unde trebuie să plătești pentru fiecare persoană căreia dorești să i te adresezi. În plus, e un serviciu care poate fi automatizat. How cool is that?

 

Vei crește cu fiecare pas spre digitalizare

Potențialii tăi clienți te vor căuta în online înainte de fiecare achiziție sau colaborare. Vor urmări impactul activității tale asupra celorlalți consumatori. Vor vedea cauzele pe care le susții și proiectele pe care le dezvolți. Apoi, vor decide cât de profesionistă și serioasă e afacerea ta. 

Social media, reclamele Ads și comunicarea prin email marketing sunt instrumentele digitale prin care poți să le arăți asta. În timp, cu perseverență și cu deschiderea de a te adapta la nevoile și preferințele lor.

 Ești gata de acțiune în lumea digitală?

 

Hai să creyăm viitorul împreună!

 

 Contactează-ne

 

Distribuie

Te-ar mai putea interesa și

Fără categorie

Puntea dintre branding și marketing

Multe articole de specialitate pun accent pe diferențele dintre zona de marketing și branding. Ele se referă la momentul, resursele și modul în care te

Branding

De ce ai nevoie de branding?

Branding înseamnă diferențiere față de competitori și atragerea de angajați, clienți și parteneri de succes. Creya e alături de tine în proces!