Introducere în Digital Marketing – partea I

Îți prezentăm esențialul despre Digital Marketing pentru a porni la drum cu know how-ul de bază din lumea digitală.

Dăm cărțile pe față și îți prezentăm esențialul despre Digital Marketing pentru a porni la drum cu know how-ul de bază din lumea digitală.

La ce să te aștepți: informații despre promovarea online a afacerii tale.

 

Să pornim mai departe!

De ce ar trebui ca business să fii prezent și online?

Iată câteva lucruri de luat în considerare când vine vorba despre DE CE-ul prezenței tale în online:

✔️ Odată cu extinderea internetului, tot mai mulți oameni își petrec timpul online. Căutările pe Google, verificarea rețelelor sociale și comenzile online sunt din ce în ce mai des întâlnite. În România sunt peste 11 milioane de utilizatori activi pe Social Media și peste 15 milioane utilizatori de internet;

✔️ Cel mai probabil concurența ta există în online. De aceea, potențialii clienți nu vor ști că afacerea ta este o opțiune și îi vor alege automat pe ceilalți. Drept urmare, lipsa unui website sau a unei prezențe puternice în online e în dezavantajul afacerii tale.


În România sunt peste 11 milioane de utilizatori activi pe Social Media și peste 15 milioane utilizatori de internet


sursa: www.datareportal.com

✔️ Poți targeta publicul țintă prin adresarea în mod direct către persoanele care prezintă interes față de produsele/serviciile pe care le comercializezi.

Ce ar trebui să faci ca business pentru a avea rezultate în online

Eficiență înseamnă organizare și sistematizare. Când vine vorba despre Digital Marketing, eficiența se bazează pe:

🟣 Strategia de business bine definită. Obiectivele măsurabile, cunoașterea publiculului țintă, a concurenței și a elementului tău diferențiator îți vor aduce un avantaj major în fața competiției.

🟣 Strategia de digital marketing eficientă și personalizată. Este foarte important ca strategia de marketing folosită să se adapteze la lumea digitală actuală – schimbătoare și surprinzătoare, nu-i așa? De aceea, îți recomandăm să aplici tacticile potrivite pentru campaniile de marketing pe care le activezi.

🟣 Rezultatele calitative. Dacă îți dorești performanță, îți sugerăm să externalizezi această sarcină către un specialist din fiecare domeniu de promovare a afacerii tale. Un grafician bun, un specialist în copywriting, un web developer harnic vor ști să pună în valoare fix ceea ce îți dorești. 

🟣 Modalitățile de promovare. Alege cele mai potrivite modalități de promovare pentru tine și publicul tău țintă. Partea bună e că ele sunt interconectate și îți va fi ușor să le monitorizezi. Pentru optimizarea maximă a raportului eficiență – timp – rezultate, te îndrumăm să derulezi acest proces în cadrul unei singure agenții. Cine își dorește să urmărească mai multe strategii, stabilite de oameni diferiți, cu perspective diferite?

 Tu în ce stadiu te găsești?

Indiferent de etapa în care se află afacerea ta, o viziune generală asupra pașilor pe care îi ai de făcut este un must have. Mai ales că identitatea businessului e o construcție care se dezvoltă în timp.

Strategia ta de digital marketing depinde în mod vital de două lucruri esențiale: strategia de brand și un website optimizat în funcție de servicii și produse. Și cel mai important, toate vor fi ghidate de pionul principal al afacerii tale: publicul tău țintă.

Mai multe despre asta, îți vom povesti în alte povești creyative. 

 Până atunci, continuă să citești partea a II a despre Introducere în Digital Marketing. 

Ceasul ticăie și vizibilitatea ta înseamnă să iei o decizie importantă. 

Suntem aici prin account managerii noștri pentru a-ți spune tot ceea ce ai nevoie.

Ne găsești și pe paginile noastre de social media: Facebook, Linkedin și Instagram.

Distribuie

Te-ar mai putea interesa și

Fără categorie

Puntea dintre branding și marketing

Multe articole de specialitate pun accent pe diferențele dintre zona de marketing și branding. Ele se referă la momentul, resursele și modul în care te

Branding

De ce ai nevoie de branding?

Branding înseamnă diferențiere față de competitori și atragerea de angajați, clienți și parteneri de succes. Creya e alături de tine în proces!